Marek Baláž je novým obchodním ředitelem Thein Systems a Thein Digital

30. 10. 2024
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Thein
Do Theinu přišel ze společnosti Eset, kde působil přes šest let.

Skupina Thein oznámila, že novým obchodním ředitelem společností Thein Systems a Thein Digital byl jmenován Marek Baláž. Pod jeho vedením se bude obchodní tým zaměřovat na rozšiřování obchodních příležitostí v klíčových oblastech, jako jsou hybridní cloud, ESG a 5G sítě.

Marek Baláž přichází do Thein ze společnosti Eset, kde strávil více než šest let na klíčových pozicích, jako jsou business development manager a senior manager of direct sales. V daných funkcích byl odpovědný za generování nových obchodních příležitostí a obnovu kontraktů se strategickými klienty v sektorech SMB a enterprise.

V Theinu má v nové roli za úkol především rozvoj nových obchodních příležitostí a zlepšení zákaznického servisu i komunikace s klienty. Ze svých dřívějších funkcí přináší do chodu Thein Systems i Thein Digital zcela nový přístup k vedení a realizaci obchodních strategií.

Channeltrends letní speciál

„Ve skupině Thein jsou pro mě důležité tři klíčové faktory. A to lidé, firemní kultura a technologie. Líbí se mi transparentní a zároveň lidský přístup k zákazníkům, otevřená komunikace i touha být na špici,“ uvedl Marek Baláž.

Zdroj: Thein

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu