Marek Dvořák a Juraj Bóna posilují nejvyšší management Alzy

3. 8. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Alza.cz
Tým nejvyššího vedení e-shopu Alza.cz se od srpna rozšiřuje o dva zkušené manažery. Marek Dvořák se stává marketingovým ředitelem a Juraj Bóna ředitelem pro firemní zákazníky.

Společnost Alza.cz oznámila, že jejím novým marketingovým ředitelem se v srpnu 2021 stal Marek Dvořák. Top management firmy se zároveň rozšířil o Juraje Bónu, jenž nastoupil na pozici ředitele Alza pro Firmy.

Dvořák do Alzy přichází z japonského pivovarnického holdingu Asahi a přináší více než patnáctiletou marketingovou zkušenost se strategickým budováním silných spotřebitelských značek, jako je například Pilsner Urquell, na českém trhu i v zahraničí.

Bóna nastupuje do Alza.cz po téměř dvaceti letech strávených v telekomunikacích pod vlajkou T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom, kde působil na různých odděleních, od financí přes obchod až po marketing.

Naposledy zde pracoval jako Chief Country Officer pro ČR. Ve své nové roli povede klíčový segment firemních zákazníků napříč všemi trhy, na kterých Alza působí.

Cyber25

Oba nově jmenovaní ředitelé budou podřízení přímo představenstvu společnosti. „Věříme, že jejich zkušenosti z velkých nadnárodních firem budou cenným vkladem do dalšího růstu Alzy jak v zahraničí, tak na domácích trzích ČR a SR,“ uvedl Petr Bena, místopředseda představenstva Alza.cz.

Zdroj: Alza.cz

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta