Martin Sůra je generálním ředitelem Atosu pro český a slovenský trh

9. 6. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Atos
Dosavadní šéf slovenského HP se ujal vedení aktivit společnosti Atos na českém a slovenském trhu. Jeho cílem je učinit z Atosu jedničku mezi poskytovateli řešení a služeb pro soukromý i veřejný sektor.

Společnost Atos IT Solutions and Services oznámila změnu na pozici generálního ředitele pro Českou a Slovenskou republiku. Společnost na obou trzích nově vede Martin Sůra, který v ředitelském křesle vystřídal Emila Fitoše.

Fitoš nadále zůstává členem vedení společnosti a jako exekutivní sponzor bude mít na starosti klíčové zákazníky, rozvoj strategických oblastí byznysu a koordinaci výzkumných a inovačních projektů. Předání funkce nemá mít vliv na kontinuitu již rozpracovaných projektů.

Mou ambicí je posilnit postavení společnosti Atos v České republice a na Slovensku tak, aby se stala jednoznačným lídrem v poskytování IT služeb a řešení, a to jak pro soukromý tak pro veřejný sektor,“ uvedl Martin Sůra ku příležitosti svého jmenování.

Sůra zahájil svou kariéru v IBM, kde působil 4 roky v obchodním týmu. Dalších 19 let pak pracoval ve společnosti Hewlett-Packard Slovakia, kde se postupně vypracoval na pozici generálního ředitele a šéfa divize Enterprise Group.

Zdroj: Atos

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Češi ujíždějí na elektronice, třetina dá za průměrný nákup přes 5 tisíc korun
Češi ujíždějí na elektronice, třetina dá za průměrný nákup přes 5 tisíc korun