MasterCard: 83 % slovenských internetových uživatelů nakupuje on-line

23. 9. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Podle průzkumu společnosti MasterCard přes internet nakupuje většina slováků. Více než polovina e-shopům důvěřuje.

MasterCard: 83 % slovenských internetových uživatelů nakupuje on-line Foto: © nyul - Fotolia.comPrůzkum mezi 780 Slováky ukázal, že 84 % z nich používá internet denně. Z těchto internetových uživatelů pak 83 % přes internet také nakupuje. Statistiky pochází z výzkumu MasterIndex, který provedla společnost MasterCard v červenci 2011.

Více než polovina dotázaných slovenských zákazníků e-shopů (54 %) považuje tento prodejní kanál za bezpečný. Nejčastěji si to myslí ti, kteří nakupují přes internet frekventovaně (81 %).

Podle průzkumu Slováci na internetu nejčastěji nakupují elektroniku (56 %), knihy (53 %) a oblečení (40 %). Ženy dávají přednost knihám, oblečení nebo elektronice. Muži naopak nakupují častěji elektroniku, knihy nebo oblečení.

MasterCard dále tvrdí, že respondenti jako hlavní důvod platby kartou při nákupu přes internet uvádějí rychlost (67 %), pohodlí (55 %) a jednoduchost (27 %). Nejčastěji kartou platí za oblečení nebo elektroniku.

Zdroj: MasterCard
Foto: © nyul - Fotolia.com

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen