MasterCard: 83 % slovenských internetových uživatelů nakupuje on-line

23. 9. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Podle průzkumu společnosti MasterCard přes internet nakupuje většina slováků. Více než polovina e-shopům důvěřuje.

MasterCard: 83 % slovenských internetových uživatelů nakupuje on-line Foto: © nyul - Fotolia.comPrůzkum mezi 780 Slováky ukázal, že 84 % z nich používá internet denně. Z těchto internetových uživatelů pak 83 % přes internet také nakupuje. Statistiky pochází z výzkumu MasterIndex, který provedla společnost MasterCard v červenci 2011.

Více než polovina dotázaných slovenských zákazníků e-shopů (54 %) považuje tento prodejní kanál za bezpečný. Nejčastěji si to myslí ti, kteří nakupují přes internet frekventovaně (81 %).

Podle průzkumu Slováci na internetu nejčastěji nakupují elektroniku (56 %), knihy (53 %) a oblečení (40 %). Ženy dávají přednost knihám, oblečení nebo elektronice. Muži naopak nakupují častěji elektroniku, knihy nebo oblečení.

MasterCard dále tvrdí, že respondenti jako hlavní důvod platby kartou při nákupu přes internet uvádějí rychlost (67 %), pohodlí (55 %) a jednoduchost (27 %). Nejčastěji kartou platí za oblečení nebo elektroniku.

Zdroj: MasterCard
Foto: © nyul - Fotolia.com

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina