Mediaresearch: 30 % českých domácností vlastní více než jeden televizor

25. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © HaywireMedia - Fotolia.com
Výzkum agentury Mediaresearch se zaměřil počet televizí v českých domácnostech a jejich umístění.

Agentura Mediaresearch zkoumala počet a umístění televizí v českých domácnostech. Výsledky průzkumu ukázaly, že 70 % domácností vlastní alespoň jeden, 30 % vlastní dva a 6 % má doma tři a více televizních přijímačů.

Nepřekvapí, že první přístroj umístí naprosto drtivá většina domácností do obývajího pokoje. Vlastní-li přijímačů více, umisťují se nejčastěji do ložnice, následované dětským pokojem a kuchyní.

Připomínáme, že přestože trh s televizory v prvním pololetí klesal, rostoucí obliba chytrých televizí a s nimi spojených segmentů s sebou přináší řadu příležitostí.

Výzkumu se účastnilo 2200 domáctností vlastnících alespoň jeden televizor.

inforgrafika

Zdroj: Mediareserach

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory