Mediaresearch: Internetová návštěvnost po slabém červenci vzrostla

28. 9. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Andres Rodriguez - Fotolia.com
Podle statistik NetMonitor vzrostl počet zobrazených stránek na zapojených serverech v srpnu meziměsíčně o 5,8 %. Korespondují nárůsty s návštěvností vašich e-shopů?

Mediaresearch: internetová návštěvnost po slabém červenci vzrostlaAktuální statistiky návštěvnosti českého internetu ukazují, že servery zapojené do projektu NetMonitor v srpnu 2011 navštívilo 5,85 milionu reálných uživatelů (RU) z České republiky. Meziměsíčně návštěvnost vzrostla o 2,94 %.

Internetoví uživatelé strávili v srpnu 2011 na internetu v průměru 24 hodin a 48 minut, během kterých zobrazili 6,9 miliardy webových stránek. Oproti červnu strávili reální uživatelé na českém internetu o 36 minut více času a zobrazili o 5,82 % stránek více.

Červenec tradičně bývá nejslabším měsícem roku, srpnový nárůst sledovaných hodnot byl proto očekáván. Srpnové návštěvnosti také napomohl fakt, že se mnoho lidí vracelo z dovolených již v průběhu posledního srpnového víkendu, tedy tři dny před koncem měsíce.

Díky Evropské lize výrazně vzrostla návštěvnost serverům a sekcím věnovaných fotbalu. Výkyvy na burze zase posílily návštěvnost webů věnujících se akciím a investování.

Tab. 1: Základní statistiky návštěvnosti - meziměsíční srovnání

Tab. 1: Základní statistiky návštěvnosti - meziměsíční srovnání

Cyber25

Zdroj: NetMonitor – SPIR – MEDIARESEARCH & Gemius, červenec a srpen 2011

Projekt měření návštěvnosti českého internetu provádí agentura Mediaresearch pro Sdružení pro internetovou reklamu.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem