Mediaresearch: Slovenští zákazníci jsou s nákupy v e-shopech spokojeni

29. 7. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © goodluz - Fotolia.com
Slovenští zákazníci e-shopů jsou podle průzkumu agentury Mediaresearch Slovakia za poslední rok se službami internetových obchodníků převážně spokojeni. O jaký sortiment je největší zájem?

Velmi dobré zkušenosti s nákupem v internetových obchodech za posledních dvanáct měsíců má necelá třetina (31 %) jejich slovenských zákazníků. Vyplývá to z průzkumu agentury Mediaresearch Slovakia. 

Dalších 62 % respondentů označilo své zkušenosti s internetovými obchody v posledních dvanácti měsících za spíše dobré s tím, že nakupování na internetu víceméně splnilo jejich očekávání. Celkově lze tedy říci 93 % respondentů je za poslední rok spokojeno se službami e-shopů.

Naopak spíše špatné zkušenosti mají jen 2 % respondentů. Pouhé 1 % respondentů označilo své zkušenosti s nákupem v internetových obchodech za posledních dvanáct měsíců za vyloženě špatné. Celkově 5 % oslovených pak nedokázalo konkrétně odpovědět.

Elektronika až za knihami, oblečením a obuví

Podle průzkumu agentury Mediaresearch Slovakia mají slovenští respondenti největší zkušenosti s online nákupem knih, oblečení a obuvi. Zboží spadající do tohoto sortimentu v posledních 12 měsících od internetových obchodníků zakoupilo více než 40 % respondentů.

Zhruba čtvrtina respondentů pak během posledního roku v e-shopech nakupovala mobilní telefony, stolní či přenosné počítače, počítačové komponenty a příslušenství.

Agentura Mediaresearch Slovakia k tomu dodala, že v posledních letech na Slovensku roste poptávka po oblečení a obuvi, mobilních telefonech, hračkách a dovolených od internetových obchodníků. Muži prý nejčastěji nakupují knihy, ženy pak oblečení a obuv.

Channeltrends Awards

Do průzkumu bylo zapojeno 1 025 respondentů ze slovenského národního panelu starší 15 let, kteří za poslední rok nakoupili alespoň jednou v internetovém obchodě.

Zdroj: Mediaresearch Slovakia

Čtěte dále

Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity