Mediaresearch: V květnu uživatelé prosurfovali o hodinu a čtvrt více

1. 7. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Podle květnových statistik návštěvnosti internetu, se počet uživatelů za předchozí měsíc téměř nezměnil, prodloužila se však doba strávená surfováním na webu. Shoduje se vývoj návštěvnosti vašeho e-shopu s trendem pro ČR?

Mediaresearch: v květnu uživatelé prosurfovali o hodinu a čtvrt víceAktuální statistiky návštěvnosti českého internetu ukazují, že servery zapojené do projektu NetMonitor v květnu 2011 navštívilo 5,95 milionu reálných uživatelů (RU) z České republiky. Meziměsíčně návštěvnost vzrostla o 0,06 %, meziročně pak o 6,7 %.

Internetoví uživatelé strávili v květnu 2011 na internetu v průměru 26 hodin a 13 minut, během kterých zobrazili 7,17 miliardy webových stránek. Oproti dubnu strávili reální uživatelé na českém internetu o hodinu a patnáct minut více času a zobrazili o 3,82 % stránek více.

Celkově je vzhledem ke světovým událostem letošní jaro silným internetovým obdobím. Zvýšený zájem vyvolala v březnu katastrofa v Japonsku, kterou v dubnu následovala britská královská svatba, smrt Usámy bin Ládina a konečně i květnové Mistrovství světa v ledním hokeji.

Cyber25


Tab. 1: Základní statistiky návštěvnosti – meziměsíční srovnání

Ukazatel

Duben 2011

Květen 2011

Změna

Absolutní

Relativní

Reální uživatelé z ČR

5 941 812

5 945 253

3 441

0,06%

Počet zobrazených stránek z ČR

6 907 207 074

7 170 927 388

263 720 314

3,82%

Průměrně strávený čas (ATS)

24:57:46

26:13:26

1:15:40

5,05%

Zdroj: NetMonitor – SPIR – MEDIARESEARCH & Gemius, duben a květen 2011

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu