Michal Korol povýšil na obchodního ředitele Dimension Data

5. 4. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Dimension Data
Poskytovatel IT služeb a řešení, společnost Dimension Data jmenovala Michala Korola na pozici obchodního ředitele.

Michal Korol (39) bude mít jako šéf obchodu Dimension Data na starosti vytváření nových obchodních příležitostí a udržování vztahů se stávajícími klienty.

V Dimension Data (dříve NextiraOne) pracuje již 14 let. Dříve působil jako key account manager a sales manager a měl na starosti obchodní tým zaměřený na nejvýznamnější klienty společnosti.

Nově povede tým sales managerů a spolu s nimi bude utvářet obchodní strategii firmy. Bude zodpovědný za rozvoj byznysu a budování dobrých vztahů s existujícími i potenciálními klienty.

Michal Korol své vzdělání v oboru ekonomie a marketingu dokončil a doplnil o praktické zkušenosti ve Spojených státech, kam odjel pracovat po získání inženýrského titulu. Již od začátku své pracovní kariéry působil v oblasti IT.

Za posledních 14 let, kdy jsem rozvíjel své schopnosti v Dimension Data, se svět technologií značně proměnil. Dnes se více než kdy dříve IT propojuje s byznysem a umožňuje vytvářet nové obchodní modely. Na nové pozici bych proto chtěl ještě intenzivněji pomáhat zákazníkům získávat konkurenční výhodu, kterou technologie nabízejí,“ uvedl v oznámení nově jmenovaný obchodní ředitel.

Cyber25

Volný čas Michal dělí mezi rodinu a koníčky, ke kterým patří cestování, literatura faktů a billiard.

Zdroj: Dimension Data

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen