Microsoft prodává platformu IPTV Ericssonu

10. 4. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Microsoft se zbavuje Mediaroomu, aby se mohl zaměřit na TV nabídku v Xboxu.

Microsoft prodává IPTV platformu Mediaroom společnosti Ericsson s cílem zaměřit se především na Xbox. Akvizice udělá z Ericssonu největšího poskytovatele IPTV a multiscreen řešení.

Žádná ze společností nezveřejnila finanční detaily, obchod by však měl být dokončen v druhém pololetí roku 2013.

S prodejem Mediaroomu Microsoft soustředí veškeré zdroje kolem TV na Xbox, smartphony, PC a tablety s přístupem na internet. Společnost se chystá uzavřít partnerství s tvůrci obsahu, studii, labely, sítěmi, agregátory obsahu, operátory a distributory. Fakt, že již nebude ve střetu zájmů s operátory, kteří používají platformu Mediaroom, volní Microsoftu více ruce.

Ericsson získá middlewarovou platformu, která je využívána k distribuci televizního vysílání 11 milionům domácností. Mediaroom dokáže živě distribuovat, nahrávat a poskytovat na vyžádání obsah pro TV, počítače a mobilní zařízení.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně