Společnost Safetica oznámila, že na pozici marketingové ředitelky (CMO) jmenovala Missi Carmen, která byla pověřená úkolem vést globální expanzi značky. Krokem firma dle svých slov posiluje svou přítomnost v Severní Americe a zároveň naplňuje závazek podporovat globální růst.
Missi Carmen přináší do své nové funkce ve společnosti Safetica více než patnáct let zkušeností v oblasti B2B SaaS a kybernetické bezpečnosti. Její odborné znalosti zahrnují inovace v oblasti MarTech, marketing řízený umělou inteligencí nebo zdokonalení zákaznické zkušenosti.
TIP: Přehled personálních změn najdete zde
Před nástupem do společnosti Safetica zastávala vedoucí pozice ve společnostech jako Spirion, Concentrix a OPSWAT, kde řídila strategické marketingové aktivity, které zvyšovaly růst značek a také pomohly k optimalizaci nákladů.
„S Missi získáváme všechny potřebné nástroje. Přináší hluboké znalosti v oboru, silné vůdčí schopnosti, systematický přístup a zkušenosti z podobných scaleupů, takže se k nám perfektně hodí,“ komentoval Mirek Kren, generální ředitel společnosti Safetica.
„Společnost Safetica má mnohaleté zkušenosti s budováním silných partnerských vztahů a poskytováním hodnoty svým zákazníkům. Těším se, že budu moci spolupracovat s týmem na posílení těchto silných stránek prostřednictvím škálovatelných marketingových programů, které podpoří nejen globální růst značky,“ doplnila Missi Carmen.
Zdroj: Safetica
Nové články do mailu

Chcete mít každý týden přehled o informacích pro resellery, dodavatele služeb a profesionály v prodejním kanále IT a CE? Objednejte si náš mailový servis. Objednat si lze i newsletter To hlavní, páteční souhrn nejdůležitějších článků ze serverů vydavatelství Internet Info.