Monitor AOC C3583FQ nabízí výrazné zakřivení pro silný herní zážitek

21. 1. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: AOC
Novinka je vybavena 35" displejem s poloměrem zakřivení 2000 mm, rozlišením 2560x1080 px a 178° pozorovacími úhly. O herní požitek se stará 160Hz obnovovací frekvence, 4ms odezva a technologie Adaptive-Sync.

Společnost AOC představuje nový 160Hz zakřivený herní monitor AOC C3583FQ, který má uživatelům poskytnout pohlcující zážitek z hraní her a sledování filmů. Novinka má poloměr zakřivení 2000 mm, což podle výrobce představuje výraznější prohnutí než modely konkurence a tím pádem i hlubší zážitek.

AOC C3583FQ je vybaven MVA panelem s kontrastem 2000:1. Úhlopříčka monitoru dosahuje 35“ při rozlišení 2560x1080 px a poměru stran 21:9. Doba odezvy činí 4 ms. Monitor nabízí barevný profil herního režimu, který dále vylepšuje jas a kontrast při hraní.

O kvalitní zážitek se má postarat i rychlá obnovovací frekvence 160 Hz a technologie Adaptive-Sync (kompatibilní s FreeSync, v rozpětí 45–160 Hz), která synchronizuje monitor s grafickou kartou. Výsledkem je hladké podání obsahu bez trhaného, opožděného nebo rozmazaného obrazu.

Model disponuje dvěma vstupy HDMI (MHL) a dvěma DisplayPorty, má vestavěné stereo reproduktory a audio konektory.

Dostupnost a cena

Channeltrends letní speciál

Herní monitor AOC C3583FQ bude na trhu k dispozici od února 2016 za cenu 21 990 Kč (799 €).

Zdroj: AOC

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta