Ness cílí na Ginis, posiluje partnerství se společností Gordic

6. 4. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © valentinT - Fotolia.com
Obě společnosti chtějí zintenzivnit spolupráci zejména v oblasti spisové služby.

Společnosti Ness Czech a Gordic oznámily, že posilují partnerství v oblasti informačních systémů. Ness Czech se ve spolupráci s Gordicem více zaměří na rozvoj řešení Ginis, nejrozšířenějšího informačního systému v české veřejné správě.

Ness Czech se společností Gordic spolupracuje již od roku 2017, a to zejména v oblastech podnikových informačních systémů, systémů pro správu dokumentů a spisových služeb, které jsou postaveny na platformě Ginis Enterprise+.

V oblasti platformy GINIS spatřuje Ness výrazný potenciál pro rozvoj, a proto se zaměří na rozšíření týmu expertů na Ginis. „Poptávka po našich odborných službách zaměřených na GINIS setrvale roste,“ komentuje Martin Silvička, generální ředitel Ness Czech

Channeltrends letní speciál

Abychom ji mohli uspokojit, rozšiřujeme náš stávající tým o další zkušené experty,“ dodává s tím, že Ness vidí největší potenciál spolupráce s Gordicem především v oblasti spisové služby, kde již chystá další projekty a nabídky, i v nových oblastech, jako jsou portálová řešení a datové sklady.

Zdroj: Ness Czech

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen