NMS: Zboží z e-shopu v roce 2013 reklamovalo 5 % slovenských spotřebitelů

28. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © jamdesign - Fotolia.com
Průzkum agentury NMS Market Research na Slovensku ukazuje, že počet komplikací pří nákupu v e-shopu je minimální a každoročně klesá.

Zatímco v roce 2012 zažilo komplikace se zárukou či reklamací asi 7 % dotázaných zákazníků e-shopů, loni to bylo už jen necelých 5 %, uvádí NMS Market Reasearch a dodává, že jde pouze o procento lidí s danou zkušeností, ne o procento reklamovaných objednávek z jejich celkového počtu.

Až 96 % Slováků navštěvujících internetové obchody podle NMS nakupuje přes internet vícekrát za rok a až 41 % udělá minimálně jednu objednávku alespoň jednou měsíčně.

Cyber25

Průzkum provedla NMS Market Research ve spolupráci s Heureka.cz na vzorku téměř 2 000 respondentů nakupujících na internetu.

Bezproblémovější nakupování souvisí zejména s rostoucí kvalitou internetových obchodů, kterou přinesl jejich konkurenční boj,“ uvedl v oznámení ředitel Heureka.sk Tomáš Braverman.

Nejnižší procento spotřebitelů uvádějících komplikace se zárukou, reklamací či vrácením zboží jsme loni zaznamenali ve Zlínském a v Nitranském kraji, naopak nejvyšší v Košickém a v Trnavském kraji,“ dodal ředitel NMS Market Research Michal Osuský.

Zdroj: Heureka.sk

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem