Nový motivační program Check Pointu finančně odmění prodeje bezpečnostních zařízení

5. 12. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © alphaspirit - Fotolia.com
Check Point Software Technologies, výrobce řešení pro zabezpečení internetu, představil nový motivační program, který odměňuje jednotlivé prodejce i partnerské firmy za prodej střední a vyšší řady svých bezpečnostních produktů.

Nový motivační program Check Pointu finančně odmění prodeje bezpečnostních zařízeníJednotliví prodejci pracující pro partnery společnosti Check Point se mohou zaregistrovat v novém programu Appliance Incentive Programme na podporu prodeje bezpečnostních zařízení. Jako odměnu za prodaná zařízení zaregistrována do konce prosince 2012 prodejci získají finanční odměnu.

Check Point dále v oznámení uvádí, že partnerům zaručí pevné marže na bezpečnostní brány a zařízení, které budou dodávány zákazníkům se slevou jako protiúčet za konkurenční produkty.

Koncoví uživatelé tak budou moci využít velkých slev při výměně starých zařízení, bez ohledu na to, zda podporovala či nepodporovala nová Check Point řešení. Navíc všichni zákazníci, kteří si koupí vyšší řadu zařízení Check Point, dostanou zdarma certifikované školení,“ shrnuje motivační odměnty Check Point ve zprávě pro média.

David Klusáček, regionální ředitel pro východní Evropu a Řecko společnosti Check Pont Software Technologies, k motivačnímu programu dodává: „Spolu s naší bezplatnou analýzou 3D Security Report, díky které partneři analyzují hrozby na sítích zákazníků, jim dáváme dostatečné nástroje pro efektivní prodej. Za větší prodeje je navíc ještě více odměníme.

Channeltrends letní speciál

Zařízení Check Point podporují řadu Software Blade a zajišťují bezpečnost pro středně velké podniky či korporace a datová centra.

Detaily o motivačním programu Appliance Incentive Programme naleznete na www.checkpoint.com/cashpoint.

Zdroj: Check Point

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta