Nový web pomáhá se vyznat ve volume licencování Microsoftu

6. 10. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Microsoft spustil lokalizované webové stránky, které vysvětlují zákazníkům i partnerům možnosti multilicenčních programů.

Nový web pomáhá se vyznat ve volume licencování MicrosoftuProstřednictvím webu Volume Licencing poskytuje Microsoft partnerům a klientům informace o tom, jak multilicenční řešení v rámci jedné organizace funguje, jak licencovat software ve virtuálním prostředí, prezentuje jednotlivé možnosti licencování a poskytuje návod, jak licence pro tradiční software či on-line služby nakoupit.

Krabicová licence softwaru může zahrnovat médium (disk CD-ROM nebo DVD), uživatelskou příručku a další položky. Vyloučením těchto fyzických nákladů a hromadným nákupem lze často dosáhnout snížení nákladů, přizpůsobení možností nákupu a lepší správy softwaru, uvádí Microsoft na svém webu.

Součástí webu jsou také bližší informace o programu Software Assurance vč. přehledu nových produktů, jejich nasazení, školení a podpory.

Channeltrends letní speciál

Kromě návodů a doporučení v českém jazyce web obsahuje také videoklipy a prezentace v angličtině. Partnery web odkazuje na anglické stránky s informacemi o licencování pro poskytovatele služeb (SPLA), ISV a také na Microsoft Partner Network, kde lze v angličtině získat další informace o jednotlivých typech licencí.

Více informací o multilicenčních programech získáte přímo na webu společnosti Microsoft.

Zdroj: ChannelWorld, Microsoft

Čtěte dále

Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT