Obrat spotřební divize Huawei rostl za rok 2014 o 30 %

28. 1. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Huawei
Zaměření na prémiové smartphony vyšší třídy přineslo Huawei Consumer Business Group (BG) 30% meziroční nárůst tržeb na 12,2 miliardy dolarů.

Spotřebitelská divize Huawei Consumer Business Group (BG) oznámila finanční výsledky za rok 2014. Celkové tržby meziročně vzrostly o 30 % na 12,2 miliardy dolarů.

Huawei také vykázalo růst podílu tržeb z otevřených prodejních kanálů (včetně e-commerce), které tvořily 41 % celkových příjmů. Do konce roku 2014 Huawei Consumer BG otevřela 630 značkových prodejen.

Dodávky v roce 2014 vzrostly o 7,8 % na celkem 138 milionů zařízení, z toho bylo 75 milionů smartphonů, což znamená meziroční nárůst dodávek o 45 %.

Podíl smartphonů Huawei střední a vyšší třídy na celkových dodávkách loni vzrostl na 18 %. Modelu Huawei P7, jednoho z prémiových hlavních produktů Huawei Consumer BG, se šest měsíců po květnovém uvedení prodaly čtyři miliony kusů.

Prodeje Huawei Mate7 za tři měsíce od svého uvedení na trh loni v září přesáhly dva miliony kusů.

Loni zavedlo Huawei samostatnou značku Honor, jehož dodávky dosáhly 20 milionů kusů, z čehož výrobků řady Honor 3C to bylo více než osm milionů kusů, řady Honor 3X přes čtyři miliony kusů a řady Honor 6 přes tři miliony kusů.

Cyber25

Značka Huawei upevnila své vedoucí postavení na trhu smartphonů střední a vyšší třídy, zatímco značka Honor se zavedla jako výrazná a oblíbená značka mezi digitálně nativními spotřebiteli,“ uvedl v oznámení Shao Yang, viceprezident pro marketing divize Huawei Consumer BG.

Richard Yu, generální ředitel Huawei Consumer BG, uvedl, že letos chce společnost udržet tempo růstu dosažené v roce 2014 a dále upevnit přední postavení značky Huawei na trhu smartphonů střední a vyšší třídy. Cílem Huawei v roce 2015 je prodat 100 milionů kusů přístrojů.

Zdroj: Huawei

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci