Obrazem: ABC Data vzala VIP partnery na tradiční zabíjačku v Čičmanech

15. 11. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: ABC Data
Zabitím prasete toto setkání slovenských partnerů začalo, jeho konzumací u cimbálovky a degustace pálenek skončilo. A aby se neřeklo, mezitím proběhla i nějaká ta školení...

Do malebné slovenské vesničky Čičmany se již počtvrté sjelo na čtyřicet slovenských VIP klientů společnosti ABC Data. Program ve čtvrtek 6. 10. začal tradičním zabitím prasete a přípitkem. Poté mohli účastníci zkusit své štěstí v tipovací soutěži, kolik čuník vážil.

Výherce si odnesl poukaz na dvoudenní pobyt pro dvě osoby v penzionu Javorina, kde se celé setkání konalo. Po tradičním slovenském obědě probíhaly přednášky o řešeních a produktech společností OKI a Microsoft.

Po nich už se ale všichni těšili na pokračování zabíjačky, vyrábění tradičních zabíjačkových produktů a jejich ochutnávání. K tomu měli účastníci možnost zapojit se do řady sedláckých aktivit a naučit se třeba práskat bičem.

Večer se pak nesl v duchu cimbálové muziky, tradičního vystoupení v čičmanských krojích a ochutnávání domácích pálenek. Skvělou atmosféru celé akce podtrhlo sice mrazivé, ale nádherně slunečné počasí, které přes den panovalo.

Zdroj: ABC Data

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků