Obrazem: Další mostecké závodění partnerů Compos Distribution

16. 7. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Compos Distribution
Distributor pozval své obchodní partnery na další okruhové ježdění na Autodrom Most. Tato půlroční akce je aktuálně ve své polovině a zájem obchodních partnerů o účast je velký.

Společnost Compos Distribution společně s generálním partnerem Lenovo uspořádala ve dnech 7. a 8. 7. 2021 na Autodromu v Mostě pro své obchodní partnery další okruhové ježdění s agenturou Dafit Filla Racing agency.

Šlo již o šestou akci v řadě tohoto typu, přičemž další šest je ještě pro zákazníky Compos Distribution v tomto roce připraveno. Zájem obchodních partnerů o účast je podle distributora velký.

Partnerské setkání začalo již tradičně v ranních hodinách, kdy první zákazníci dorazili na okruh po deváté hodině. Dopolední déšť volným jízdám nepřál, tak byl dostatečný prostor si prohlédnout závodní box a hlavně motocykly ostatních jezdců.

Po společném obědě se naplno rozjely okruhové jízdy a obchodní partneři vyrazili ve svých skupinách na suchou trať. Na odpolední jízdy navazovalo losování o hodnotné ceny a večerní grilování s odbornými diskuzemi.

Druhý den akce se jezdci dle dosažených časů předchozího dne přesouvali do nových skupin a volné jízdy probíhaly celé dopoledne. Dvoudenní akce byla zakončena 8. 7. odpoledním amatérským závodem.

Channeltrends letní speciál

Akce byla zážitkem a současně i prožitkem, kdy chvilkové zastavení v pracovním světě a poznání nových lidí bylo opravdu tím pravým, co jsem v tento okamžik potřeboval,“ uvedl účastník akce Josef Duchoslav.

Zdroj: Compos Distribution

Čtěte dále

Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Šimon Churý (eD system)
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Šimon Churý (eD system)
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu