Obrazem: eD system Czech pořádal sérii podzimních pobočkových workshopů

11. 11. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: eD' system Czech
Na 300 partnerů distributora navštívilo workshopy na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě a Pardubicích.

Po konferenci eD World 2014 (naše reportáž zde) uspořádal distributor eD systém Czech v průběhu října a začátku listopadu 2014 také sérii pobočkových workshopů pro své partery.

Obchodní a produktoví manažeři se vydali společně s vybranými zástupci dodavatelů do regionů, aby navštívili partnery poboček distributora v Ostravě, Praze, Brně a Pardubicích. Setkání se celkem zúčastnilo na 300 partnerů.

Své produktové novinky v rámci setkání představily například značky Asus, Epson, Fujitsu, Intel, Lynx, Microsoft, Oki, Optoma, Toshiba nebo WD. Mimo tyto značky se zástupci eD také věnovali novému portálu eD Shop, který postupně nahrazuje původní eDlink.

Po skončení přednáškových akcí byl pro účastníky připraven doprovodný program v podobě kreslení karikatur a indoor curlingu v Ostravě. Barmanské show a míchání drinků proběhly v Brně a Pardubicích, v Praze to pak byla degustace vína a komentovaná prohlídka Břevnovského kláštera.

Channeltrends letní speciál

Další sérii workshopů distributor oznámil na jaro roku 2015.

Zdroj: eD system Czech

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen