Obrazem: LG Display Roadshow 2014 přivezla do Prahy nejnovější B2B technologie LG

26. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: ChannelWorld
Série konferencí představila na své pražské zastávce nejnovější přírůstky v portfoliu B2B zobrazovacích technologií společnosti LG. K vidění byly průhledné displeje nebo 105 panel s rozlišením 5K.

Praha byla jednou ze zastávek celoevropské LG Display Roadshow 2014.Série, kterou organizovala přímo korejská centrála společnosti LG, přinesla do evropských měst nejnovějších zobrazovacích technologie LG pro komerční využití a pozvala B2B partnery výrobce, aby se s nimi přišli seznámit.

Od 17. do 19. 9. 2014 byly v pražském Hiltonu k vidění například interaktivní displeje, řešení pro videostěny, 98“ UHD displej, 105“ panel s rozlišením 5K, transparentní zobrazovací panely nebo nové modely hotelových televizí.

Takto významnou akci jsme v Praze přivítali vůbec poprvé. Produktoví specialisté z celého světa zde představili nové technologie, ale i konkrétní produkty, které našim B2B zákazníkům pomáhají v realizaci jejich činnosti ,“ uvedla Andrea De Sousa, marketingová manažerka české pobočky LG.

Zdroj: LG, ChannelWorld

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci