Obrazem: Lorgar odhalil herní revoluci v regionu EMEA

4. 10. 2024
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Herní značka v Praze názorně ukázala, že má ambice uspokojit všechny potřeby hráčů, od příležitostného hraní až po profesionální sestavy.

Společnost Lorgar, jež se zaměřuje na herní řešení, uspořádala 27. 9. 2024 v pražském Konferenčním centru City, Event Hall akci s názvem „Ready to Play“ Launch EMEA. Na B2B konferenci se sešlo přes sto padesát účastníků z pětadvaceti zemí.

Značka Lorgar cílí na budování vysoce funkční řešení jak pro herní fanoušky, tak pro pokročilé hráče. Herního výkon a kvalitu hraní zlepšují s využitím statistické analýzy a personalizovaných nastavení zařízení, což je odlišuje na konkurenčním herním trhu.

Účastníci si na vlastní kůži vyzkoušeli tři kompletní řešení značky Lorgar, která ztělesňují slogan značky “Ready to Play”: Gaming, Streaming a nově vydaný směr Sim Racing.

Ceny za rychlost

Akce předvedla rozsáhlou produktovou řadu Lorgar, která zahrnuje několik kategorií nezbytných pro kompletní nastavení her, závodů a streamování. Jejich nabídka zahrnuje počítače, monitory, profesionální závodní kokpity, ergonomický nábytek, náhlavní soupravy, výkonné klávesnice, myši či specializované herní podložky.

Nechyběly vzrušující zážitky z eSports, které návštěvníkům umožnily soutěžit v zápasech 5v5 CS2 na profesionální scéně s živým komentátorem nebo závodit ve FI v jednom ze šesti špičkových kokpitů.

Nejlepší hráči v soutěžích CS2 a FI vyhráli prémiovou výbavu Lorgar, včetně kompletních herních nastavení, za první místo, přičemž vítěz FI také obdržel závodní kokpit. Ti, co se umístili na druhém místě, získali další ceny Lorgar, jako jsou klávesnice Azar 514 TKL, sluchátka Kaya 460 atd.

[R]evoluce v gamingu

Vrcholem akce bylo oznámení distribuční smlouvy se společností Simagic, která posílila pozici Lorgar na trhu Sim Racingu. Toto strategická partnerství má rozšířit přítomnost Simagic v mnoha zemích a dále vylepšit nabídku závodních simulací společnosti Lorgar.

Událost „Ready to Play“ Launch EMEA také představila platformu Lorgar, unikátní nástroj pro statistickou analýzu navržený pro vylepšení hry a optimalizaci nastavení produktu pro jednotlivé uživatele.

Channeltrends letní speciál

Značka Lorgar tímto krokem dle svých slov začala psát novou kapitolu v herní technologii a ukazuje odhodlání značky revolučně změnit způsob, jakým hráči interagují se svým vybavením a mezi sebou navzájem.

Zdroj: Asbis, Lorgar

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky