Obrazem: Partnerský den Axis se letos zaměřil na kyberbezpečnost a GDPR

28. 4. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Axis Communications
Více než stovka zástupců partnerů společnosti Axis Communications se seznámila s technologickými novinkami a vyslechla si přednášky na téma zabezpečení kamer a dopadu nařízení GDPR na oblast videodohledu.

Společnost Axis Communications má za sebou další ročník akce Partnerský den. Více než stovka účastníků z řad distributorů, integrátorů a dalších partnerů výrobce se sešla dne 27. 4. v v pražském hotelu Barceló Occidental

Kromě produktových prezentací a představení nových síťových technologií dostali prostor také nezávislí experti. Hlavními tématy přednášek byly kybernetická bezpečnost a nařízení Evropské unie GDPR, které vstoupí v platnost v roce 2018 a dotýká se i oblasti videodohledu.

Dalibor Smažinka z Axis ve své prezentaci hovořil o zásadách zabezpečení IP kamer, která se poslední dobou stává ožehavým tématem. Nechráněné kamery, podobně jako další síťová zařízení, lze totiž zneužít pro botnetové útoky.

Channeltrends letní speciál

V průběhu setkání mohli účastníci prohlédnout stanoviště s ukázkami technologií jednotlivých partnerů. Akce se poprvé zúčastnila také společnost 2N, největší světový výrobce IP interkomů se sídlem v České republice, který je od roku 2016 součástí skupiny Axis Group.

Zdroj: Axis Communications

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury