Ohlednutí za Produktovým dnem Asbis SK

14. 10. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Cyklus odborných přednášek a zároveň výstava nejnovějších produktů, kterou uspořádal Asbis SK spolu s výrobci IT, je za námi. Kolik navštívilo akci resellerů a co se dozvěděli?

O produktové novinky ve výstavkách výrobců byl velký zájem.Asbis Produktový deň 2010 proběhl v Hotelu Hilton v Košicích ve středu 29. 9. Akce se těšila rekordní účasti a poprvé překročila magickou hranici 200 návštěvníků, když k registraci dorazilo 205 partnerů společnosti Asbis SK.

Konference se zúčastnilo 34 výrobců, mezi kterými nechyběly společnosti jako Microsoft, Dell, nebo Intel. Generální partnerem akce se stala firma Hewlett-Packard.

V rámci celodenní konference měli partneři možnost osobně se seznámit se zástupci výrobců a diskutovat o tématech, které je zajímají. Kromě nejaktuálnějších produktových novinek představili přednášející řadu tipů a nástrojů, jak lépe a úspěšněji prodávat.

Akci zakončila v odpoledních hodinách tombola, ze které si šťastní výherci odnesli tiskárny, notebook, LCD monitory, základní desky, externí disky a další hodnotné ceny, které potěší jejich zákazníky a možná i je samotné.

Zdroj: Asbis SK, ChannelWorld

Martin Káňa, prodejní manažer společnosti AMD, seznamuje partnery s novými příležitostmi, které jim přináší program Fusion.

Martin Káňa, prodejní manažer společnosti AMD, seznamuje partnery s novými příležitostmi, které jim přináší program Fusion.
O seznámení s novými produkty byl skutečně masový zájem.

O seznámení s novými produkty byl skutečně masový zájem.

A zájmu se těšily i přednášky výrobců.

A hojné účasti se těšily i přednášky výrobců.

Cyber25

Své novinky představilo 34 výrobců.

Produktové novinky představilo 34 z nich.

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky