Panasonic chce s iniciativou Gemba Process Innovation transformovat podnikání

23. 9. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: (c) Maksim Kabakou - Fotolia.com
Panasonic se v rámci nové B2B iniciativy zaměřuje na tři klíčové oblasti podnikání. Firmám ve výrobním, logistickém a maloobchodním sektoru pak pomáhá s optimalizací objemu informací a zvýšením efektivity procesů.

Společnost Panasonic představila novou iniciativu pro řešení B2B s názvem Gemba Process Innovation, která má pomoci evropským obchodním zákazníkům ve výrobním, logistickém a maloobchodním sektoru.

Podpora se týká zejména zvýšení produktivity a spokojenosti zákazníků, přičemž Panasonic v rámci iniciativy pomáhá společnostem optimalizovat objemy informací přicházející ze skladů, prodejních míst a továren.

Podniky ve zpracovatelském průmyslu, logistice a maloobchodu čelí obrovským výzvám, které vyvolala celá řada nových sociálních trendů a rušivých technologií,“ říká Tetsuya Fujiwara, generální ředitel Panasonic System Communication Company v Evropě.

Panasonic se ale místo prodeje hardwaru a předmětů soustředí na poskytování integrovaných řešení pro podnikové klienty, které na tyto výzvy odpovídají. Gemba Process Innovation posouvá toto poradenství a řešení na novou úroveň,“ upřesňuje.

Panasonic nabízí klíčové technologie i know-how

Panasonic v rámci Gemba Process Innovation nabízí výrobní know-how a klíčové technologie, aby inovoval procesy zákazníků v oblasti výroby, logistiky a maloobchodu. Inovace funguje ve třech hlavních oblastech.

Tou první je výroba, tedy lokace, kde se věci vyrábějí. Následuje přepravní logistika, jež zahrnuje celý logistický dodavatelský řetězec, a maloobchodní prodejní či interakční místo, kde spotřebitel/koncový uživatel přichází s produktem do kontaktu.

V každé oblasti Panasonic klientům pomáhá pochopit výzvy a nastavit nové procesy a nejnovější technologická řešení pro vyšší účinnost a efektivitu operací. Před úplným zavedením v podniku se spouští pilotní projekty s klíčovými ukazateli výkonu.

Zdroj: Panasonic

Čtěte dále

Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?