Panasonic vylepšuje partnerský program pro prodejce odolných zařízení

15. 2. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Panasonic
Panasonic oznámil vylepšení partnerského programu Engage pro dodavatele odolných notebooků Toughbook a tabletů Toughpad. Zároveň shrnul rok jeho fungování v Evropě.

Společnost Panasonic oznámila rozšíření partnerského programu Engage pro dodavatele odolných notebooků Toughbook a tabletů Toughpad.

Nově byl na partnerském portálu zpřístupněn e-learningový vzdělávací program, která má partnerům pomoci se získáváním certifikací.

Během následujícího roku Panasonic hodlá posílit spolupráci s dodavateli softwaru pro Android a nová Windows 8.

Cílem je umožnit tvůrcům specializovaných aplikací maximální využití výhod odolných zařízení společnosti Panasonic s operačními systémy Android a Windows 8,“ uvedl Panasonic ve zprávě pro média bez bližšího upřesnění.

První rok programu Engage v Evropě

V Evropě partnerský program Engage, který se vedle odolných zařízení Toughbook a Toughpad vztahuje i na elektronické prodejní systémy EPOS, běží přibližně rok. Za tu dobu se do něj zapojilo téměř 500 partnerů z 35 evropských zemí.

Panasonic, respektive jeho divize Computer Product Solutions (CPS), svým partnerům nabízí technickou a marketingovou podporu. Program má také motivační složku, kdy partneři mohou dosáhnout na různé odměny za dosažené prodeje.

Panasonic uvádí, že například ve Velké Británii partneři registrovali obchodní příležitosti v hodnotě více než 200 miliónů liber.

Zatímco na počátku programu bylo skrze partnerské společnosti realizováno 35 % prodejů britské divize CPS společnosti Panasonic, aktuálně je to prý 70 % prodejů.

Součástí naší strategie uvádění nových produktů na trh tak je vybudování kvalitní partnerské sítě v České republice a na Slovensku,“ uvedl ve zprávě pro média Jakub Vokáč manažer divize CPS pro středoevropský region.


 

Aktualizace 18. 2.:

V České republice je v současnosti do programu zapojeno 8 partnerů, na Slovensku 9. Jde o distributora (Atlantis telecom), premium partnera (zatím jeden, do budoucna max. tři), resellery a ISV partnery, o které má Panasonic největší zájem.

Channeltrends letní speciál


Panasonic s odvoláním na analytiky z VDC Research tvrdí, že ovládá téměř 66 % trhu s odolnými notebooky a notebooky se zvýšenou odolností.  S rostoucí poptávkou se prý objevuje častěji objevuje zájem o oborově specifická řešení založená na zařízeních Toughbook a Toughpad s cílem využívat tato řešení v terénu.

Zdroj: Panasonic, ChannelWorld

Čtěte dále

IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta