Pavel Franko vede divizi industriálního a produkčního tisku v Konica Minolta

20. 6. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Konica Minolta
Franko se bude soustředit na další růst společnosti Konica Minolta v oblasti industriálního tisku, udržení pozice lídra mezi dodavateli produkčního tisku a rozvoj obchodu v segmentu zušlechťovacích technologií.

Společnost Konica Minota posiluje obchodní aktivity v segmentu industriálního tisku (IP) v České republice a v této souvislosti sloučila týmy industriálního a produkčního tisku. Vedením nově vzniklé divize byl pověřen Pavel Franko.

Ze své pozice se Franko bude zaměřovat na další růst společnosti v oblasti IP, udržení pozice lídra trhu mezi dodavateli produkčního tisku a také na rozvoj obchodu v segmentu zušlechťovacích technologií.

Změnu nevnímám jako revoluci, ale spíše evoluci. Mým cílem je lepší propojení obchodních týmů a rychlejší vytvoření optimálního řešení pro naše zákazníky,“ řekl Pavel Franko, obchodní ředitel divize produkčního a průmyslového tisku Konica Minolta Business Solutions Czech.

Franko vystudoval Západočeskou univerzitu v Plzni a polygrafii se věnoval celou svou profesní kariéru. Před nástupem do Konica Minolta se věnoval oblasti prodeje softwaru a hardwaru pro předtiskovou přípravu i samotnému tisku.

Zdroj: Konica Minolta

Čtěte dále

IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky