Petr Hampl vede obě skupiny podnikových řešení Asseco Solutions

19. 1. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Asseco Solutions
Prokurista a člen představenstva společnosti Asseco Solutions převzal od ledna 2018 zodpovědnost také za skupiny podnikových řešení SEM a Enterprise.

Společnost Asseco Solutions oznámila, že její hlavní skupiny produktů pro komerční sféru – SME a Enterprise – mají od ledna 2018 jednotné vedení v podobě Petra Hampla, který díky tomu získává sáhodlouhý titul procurist and supervisor of SME and ENT commercial streams.

Patr Hampl před svým nástupem do Asseco Solutions působil na pozici obchodního ředitele společnosti Technosoft. V Asseco Solutions si od svého nástupu v roce 2003 prošel řadou pozic, včetně funkce ředitele brněnské pobočky či ředitele a jednatele dceřiné společnosti na Slovensku.

Do roku 2014 byl obchodním ředitelem pro segment středních a malých firem, který posléze do roku 2017 již řídil komplexně. Od léta 2017 se pak Petr Hampl stal prokuristou a členem rozšířeného mezinárodního představenstva.

Petr Hampl je ženatý, má dva syny a spolu s rodinou žije v Kroměříži. Pokud má volný čas, tráví jej převážně se syny, například při jejich závodech v judu nebo na horském kole.

Zdroj: Asseco Solutions

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky