Petr Vondráček je novým šéfem marketingu v Asseco Solutions

10. 4. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Asseco Solutions
Vondráček si přináší přes dvacet let zkušeností s marketingem v oblasti financí, naposled působil ve spořitelním družstvu NEY. V Assecu se chce zaměřit na stírání hranice mezi marketingem a obchodem.

Společnost Asseco Solutions hlásí příchod nového šéfa oddělení marketingu. Stal se jím Petr Vondráček, který si přináší více než dvě desetiletí zkušeností z různých manažerských pozicí v marketingu, především v oblasti financí.

Petr Vondráček přišel do Asseco Solutions ze spořitelního družstva NEY, kde zastával zde pozici vedoucího oddělení marketingu a komunikací a podílel se například na nedávném rebrandingu. Předtím pracoval na vedoucích pozicích v mBank nebo ČSOB.

Za celou svoji kariéru se snažím mazat rozdíly mezi marketingem a obchodem. Zákaznický prožitek a výrazný produktový marketing bych rád promítl co nejdříve v marketingových aktivitách nosné produktové řady Asseco, tedy značky Helios,“ uvedl Vondráček.

Cyber25

Ve volném čase se Petr Vondráček věnuje svým dětem a mezi své další koníčky řadí extrémní rockovou hudbu. V této oblasti byl v minulosti aktivní po obchodní a marketingové stránce. Dnes zůstává vděčným spokojeným fanouškem a návštěvníkem festivalů.

Zdroj: Asseco Solutions

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen