Po změnách ve vedení Acer odhaluje nové logo

12. 4. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnosti Acer zjednodušila vzhled svého logotypu. Změna přichází přibližně měsíc poté, co výrobce inovoval design webových stránek a týden po odchodu CEO, Gianfranca Lanci. Jak nové logo vypadá?

Acer inovuje logoNové logo společnosti Acer je světlejší, jasnější a kulatější. Na první pohled mají linie jednotnou tloušťku a logo působí jednodušeji. Změna přichází přibližně týden poté, co Gainfranco Lanci, výkonný ředitel společnosti, podal výpověď, protože se neshodl s představenstvem na dalším vývoji firmy.

Předchozí verzi loga Acer používal po deset let. „V historii 35leté společnosti Acer jsme změnili firemní logo několikrát,“ uvedla tisková mluvčí společnosti pro Financial Times. „Po každé to bylo, když jsme čelili novým výzvám a v další fázi našeho vývoje. Minulá změna proběhla v roce 2001, kdy jsme oddělili výrobní byznys, abychom se mohli více soustředit na značku.“ Acer uvádí, že se v tomto stádiu vývoje chce více zaměřit na hodnotu pro zákazníky a posílení značky.

Channeltrends letní speciál

Chce snad Acer omladit?

Podle Aceru má nové logo čistší a hladší font, a světle zelená má navozovat mladší a aktivnější pocit. Nová barva je podle výrobce také poměrně neokoukaná a nepoužívaná. Financial Times však upozornili, že velmi podobný odstín používá například Google u Androidu.

Přibližně před měsícem byla také spuštěna nová verze webových stránek společnosti Acer. Nejvýraznější barvou je kromě střídajících se odstínů šedé (černé) na pozadí právě světle zelená barva. Acer zde vsadil především na stylové obrázky a fotografie.

Zdroj: Acer, Financial Times, ChannelWorld

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta