Porovnávání zboží na internetu táhne. Martin Kasa investoval do Srovname.cz

9. 9. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Společnost Srovname, provozovatel internetové služby Srovname.cz , která umožňuje porovnání cen zboží různých obchodů na českém internetu, oznámila, že se jejím strategickým investorem stal zakladatel internetového obchodu Kasa.cz a v současné době soukromý investor Martin Kasa. Jaké má plány?

Martin Kasa věří v budoucnost online srovnávačů cen zboží na českém internetu.Martin Kasa od září působí jako strategický investor projektu Srovname.cz. Jeho cílem je podle tiskového oznámení zefektivnění a zhodnocení společnosti, hledání nových obchodních příležitostí a strategických partnerství projektu Srovname.cz.

V horizontu jednoho roku je pak cílem pozice v top 3 mezi cenovými srovnávači v České republice.

Věřím, že v rámci projektu Srovname.cz uplatním svoje bohaté zkušenosti z prostředí e-commerce. I když je nakupování na internetu v ČR každým rokem populárnější, jeho obliba je stále výrazně pod průměrem EU o bezmála 20%. Ještě výraznější rozdíl v popularitě pak panuje právě v segmentu internetových porovnávačů cen a zboží, kde vidím obrovský potenciál,“ uvedl Martin Kasa a doplnil zajímavou statistiku:

V roce 2009 začalo nákup na internetu u porovnávače cen v průměru 6 % české internetové populace, což sice představuje dvojnásobný nárůst oproti roku 2008, ale například v Německu nebo ve Velké Británii dosáhl tento podíl 50-55%. To je obrovský rozdíl a zároveň velká příležitost pro další růst tohoto segmentu v následujícím období.

Zajímalo nás, zda Martin Kasa, jako zakladatel internetového obchodu Kasa.cz, plánuje zavedení speciální propagace tohoto obchodu.

Cyber25

Kasa.cz na Srovname.cz? Uvidíme

Připravujeme pro Srovname.cz nové služby, ale rozhodně nepůjde o speciální propagaci pro Kasa.cz. Služby budou nabídnuty všem ověřeným internetovým obchodům, se kterými spolupracujeme, bez výjimky,“ uvedl Martin Kasa pro ChannelWorld. Podobu nových služeb ale prozatím neupřesnil.

Srovname.cz je na trhu od roku 2006 a srovnává 50 000 položek zboží z více než tisícovky obchodů na českém internetu. V rámci srovnání uvádí délku dodací lhůty a certifikáty kvality obchodů. Zaměřuje se především na ceny elektroniky a domácích spotřebičů, ale i ceny výrobků dalších kategorií, jako jsou sport, zdraví nebo krása. Registrovaným uživatelům nabízí portál možnost hlídání ceny vybraného výrobku a automatické upozornění, pokud cena dosáhne určité hranice. Uživatelé můžou hodnotit obchody i zboží a ti, kteří se zaregistrují přispívat do diskusních fór a recenzí zboží. Mezi další populární srovnávače zboží patří například zbozi.cz, nebo heureka.cz.

Zdroj: Srovname, ChannelWorld

Čtěte dále

Asbis CZ rozšiřuje nabídku, přidává odolné produkty Blackview
Asbis CZ rozšiřuje nabídku, přidává odolné produkty Blackview
ComSource spojuje síly s IdStory, zaměří se na správu identit a přístupů
ComSource spojuje síly s IdStory, zaměří se na správu identit a přístupů
Češi zanevírají na hotovost, 59 % nákupů v obchodech platí digitálně
Češi zanevírají na hotovost, 59 % nákupů v obchodech platí digitálně
Většina českých e-shopů je na marketplacech, ale spokojení s nimi nejsou
Většina českých e-shopů je na marketplacech, ale spokojení s nimi nejsou
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Veronika Zachariášová bude šéfovat korporátní komunikaci a CSR v O2
Veronika Zachariášová bude šéfovat korporátní komunikaci a CSR v O2