Společnost PPL CZ rozšiřuje možnosti doručování. Příjemci zásilek, kteří nejsou k zastižení na doručovací adrese, si nově mohou nechat balík doručit na předem zvolené výdejní místo. Může jít o kteroukoli lokalitu ze sítě výdejních míst a boxů PPL v okolí doručovací adresy.
Služba v praxi vypadá tak, že pokud si zákazník objedná doručení na konkrétní adresu a není při doručení přítomen, zásilka bude kurýrem automaticky uložena na výdejním místě, které si příjemce předem nastavil jako oblíbené.
Nastavení oblíbeného výdejního místa probíhá v mobilní aplikaci mojePPL. Jakmile je oblíbené výdejní místo zvoleno a příjemce v aplikaci nebo na webu ppl.cz potvrdí, že nebude během avizovaného časového okna na původní doručovací adrese, řidič PPL uloží zásilku přímo tam, kam si příjemce zvolil.
„Ze zpětné vazby vidíme, že si zákazníci přejí mít možnost určit si místo, kam bude jejich zásilka doručena v případě, že nebudou k zastižení,“ komentuje zavedení Petr Horák, generální ředitel PPL, a dodává: „Nová funkce nám pomůže zvýšit míru spokojenosti našich zákazníků a zefektivnit doručování.”
Zdroj: PPL