Program Netgear Solution Partner má klást důraz na marže a zjednodušení procesů

3. 7. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © valentinT - Fotolia.com
Společnost Netgear představila novou podobu svého partnerského programu pod novým názvem. Podle společnosti nastal čas, aby program nekladl důraz pouze na poměr cena/výkon, ale i na jednodušší a ziskovější spolupráci.

Společnost Netgear představila novou podobu svého partnerského programu, který nově nese název Netgear Solution Partner. Předělaný program má partnerům z řad resellerů a integrátorů poskytnout širší nabídku produktů a služeb, zvýšit ziskovost a posílit podporu.

Program nabídne úrovně Basic, Platinum a Platinum +, jejichž dosažení bude záviset na výsledcích partnerů a každá úroveň nabídne odpovídající benefity.

Program bude nejprve dostupný v USA, Francii, Německu, Velké Británii a v zemích Beneluxu. V budoucnu jej však Netgear plánuje rozšířit i do dalších zemí regionu EMEA.

Přišla ta správná chvíle předělat náš program tak, aby nezdůrazňoval pouze poměr ceny a výkonu našich produktů […], ale aby také zvyšoval marže a zjednodušoval obchodní procesy za účelem snížení nákladů na obchodování s Netgearem,” uvedla Renee Mesenbachová, ředitelka Netgearu pro globální channel marketing.

Channeltrends letní speciál

Partneři na základní úrovni Basic mohou využívat benefity v podobě podpory prodeje, školicích a certifikačních programů, registrace obchodů a dalších. V závislosti na dosažení určitého kvartálního obratu mohou postoupit na vyšší úrovně Platinum a Platinum +, které nabízejí například dedikovaného account managera, prostředky na marketing, slevy na produkty a další.

Zdroj: Netgear

Čtěte dále

IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury