Pure Storage modernizuje partnerský program, přizpůsobuje ho modelu as-a-Service

15. 3. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: kentoh @fotolia.com
Aktualizace podle společnosti poskytují partnerům flexibilitu a umožňují jim využívat pro vstup na trh více cest současně.

Společnost Pure Storage představila novinky ve svém partnerském programu. Změny podle společnosti odráží její strategii a portfolio založené na službách a partnerům přináší novou úroveň flexibility, agility a transparentnosti.

Jsme […] rádi, že můžeme úroveň našich partnerských programů ještě zvýšit a našim partnerům poskytnout bezkonkurenční jednoduchost, flexibilitu a přidanou hodnotu tak, abychom mohli společně pokračovat v růstu,“ uvedla Wendy Stusrudová, viceprezidentka pro globální partnerský prodej společnosti Pure Storage.

Partnerský program Pure Storage nyní podle společnosti plní specifické požadavky partnerů a poskytuje jim související výhody, ať už se jedná o přeprodej nebo nabídku řízených služeb, řešení poskytovaná formou služby nebo nativní cloudovou architekturu.

Flexibilita cest na trh se podle Pure nyní vztahuje také na nativně cloudové aplikace a aplikace založené na systému Kubernetes – a to v situaci, kdy kontejnery hrají stále větší význam.

Společnost dále zavádí nové, diferencované výhody pro elitní partnery, kteří investovali do partnerství se společností Pure Storage, a to včetně pobídek, slev, marketingových zdrojů a dalších.

Cyber25

Nový program specializace na služby v neposlední řadě umožňuje partnerům poskytovat profesionální služby a podporu v oblasti technologií Pure pod vlastní značkou. Společnost Pure Storage rovněž uvedla oficiální program na podporu distribučních partnerů.

Zdroj: Pure Storage

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky