Richard Kotrlík je novým šéfem Mallpay, přichází z ČSOB

8. 6. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Mallpay
Na sloučené pozici CFO a CRO v Mallpay zhodnotí dlouholeté působení v ČSOB na postu šéfa spotřebitelských úvěrů.

Společnost Mallpay oznámila, že na pozici ředitele byl jmenován Richard Kotrlík, jehož hlavní misí bude navázat na aktuální růst projektu a zároveň dokončit odloučení fintechu od Mall Group a jeho větší integraci – již pod novým názvem – do aktivit nového 100% vlastníka, skupiny ČSOB.

Kotrlík působil od roku 2014 v ČSOB v několika manažerských rolích Zodpovídal například za inovace na hypotečním poli nebo design nových úvěrových produktů. Od roku 2018 vedl 25členný tým jako šéf oddělení spotřebitelských úvěrů.

Do Mallpay přišel na sloučenou pozici CFO a CRO jako manažerská dvojka v roce 2019 poté, co do projektu 50 % vstoupila právě ČSOB. Zhodnotil tak mimo jiné i zkušenosti z konzultační společnosti EY, kde v letech 2009–2013 působil jako konzultant v oblasti risk managementu a interních auditů.

Channeltrends letní speciál

Společně s ČSOB v následujících letech přineseme inovativní řešení, která nám umožní i nadále kombinovat nízké riziko a zároveň odloženou platbou zaplatit stále širší sortiment,“ poodhaluje plány do budoucna Kotrlík.

Zdroj: Mallpay

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen