Roman Kocourek je generálním ředitelem NAY, Michal Navrátil vede obchod

16. 1. 2024
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Electro World
Kocourek ve vedení skupiny NAY, vlastníka řetězce Electro World, vystřídá Martina Ohradzanského.

Společnost NAY, specializovaný maloobchodní prodejce elektroniky na Slovensku a vlastník multikanálového řetězce Electro World specializujícího se na prodej spotřební elektroniky v České republice, oznamuje personální změny na klíčových pozicích skupiny.

Po vzájemné dohodě a s platností ke konci roku 2023 ukončil své jedenáctileté působení na pozici CEO Martin Ohradzanský a s účinností od 1. 1. 2024 byl do čela společnosti jmenován Roman Kocourek, který má za sebou již 15 let působení ve skupině NAY.

Kocourek v minulosti zastával roli finančního ředitele v obou klíčových divizích skupiny, tedy NAY i Electro World. V průběhu akvizice Electro Worldu zastupoval mateřskou společnost NAY a od roku 2014 je jednatelem společnosti Electro World.

Cyber25

Souběžně s tímto krokem byl s platností od 1. 1. 2024 jmenován novým obchodním ředitelem celé skupiny NAY Michal Navrátil. Ten má za sebou více než dvacetiletou kariéru ve společnosti Electro World, přičemž posledních pět let vykonával funkci obchodního ředitele. Od roku 2019 je zároveň jednatelem Electro Worldu.

Zdroj: Electro World

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků