Rondo.cz nabídne e-shopům kombinaci věrnostního a motivačního programu

17. 3. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © tovovan - Fotolia.com
Změna loterijního zákona umožnila spustit on-line hru, ve které mohou spotřebitelé hrát o ceny pomocí žetonů získaných nákupem v partnerských e-shopech. Otcem projektu je Lukáš Vršecký, bývalý šéf B2B oddělení v Alze.

Na český trh vstupuje nový start-up Rondo.cz nabízející (nejen) on-line obchodům kombinaci věrnostního programu a motivačního systému. Projekt je „dítětem“ Lukáše Vršeckého, který donedávna působil jako šéf B2B oddělení společnosti Alza.cz, a podporují jej investoři Jan Hřebabecký a Tomáš Kučera.

Rondo.cz má nabídnout nový koncept systému, který dokáže zábavnou formou motivovat zákazníky k častějším nákupům a odměňovat je za věrnost. Z pohledu spotřebitele jde o on-line hru, ve které může vyhrát ceny již v den nákupu.

Jinými slovy už spotřebitel nemusí střádat body či slevové kupóny, které může využít až za několik měsíců, nebo je nakonec nevyužije vůbec. Nákupem u některého z partnerů Rondo.cz získá žetony, které může ihned vložit do hry.

Již den nákupu tak může zákazník vyhrát ceny, jako jsou vstupenky na akce, domácí doplňky a spotřebiče, drony, telefony, hodinky či sportovní vybavení. Hodnota a atraktivita výher se má navíc měsíc od měsíce zvyšovat a časem mají zákazníci hrát i o mopedy nebo auta.

Spuštění Rondo.cz souvisí se změnou loterijního zákona, který dříve reguloval spotřebitelské soutěže. Díky zrušení zastropování hodnoty nepeněžitých výher nyní marketingové soutěže nepodléhají zákonu o hazardních hrách, nýbrž zákonu o ochraně spotřebitele.

Projekt jsme předem projednali s ministerstvem financí. Důvěryhodnost je pro nás při jednání s potenciálními partnery zásadní, takže jsme chtěli mít jistotu, že tento model lze podle nové legislativy použít,“ ujišťuje zakladatel projektu Lukáš Vršecký.

Zdroj: Rondo.cz

Čtěte dále

Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti