RRC mění strategii. Se sítěmi končí

24. 9. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Distributor s přidanou hodnotou RRC CZ oznámil svým partnerům, že mezinárodní vedení společnosti rozhodlo o novém směřování pobočky. Soustředit se bude pouze na Auto ID technologie. Které značky v RRC končí?

Aktivitydistributora RRC se budou nadále soustředit primárně na oblast automatické identifikace produktů.Vysoká konkurence na distribučním trhu, klesající obrat, limitované možnosti dalšího růstu i akvizice firmy 3Com společností HP ovlivnily rozhodnutí majitelů společnosti RRC Group ukončit spolupráci v rámci České a Slovenské republiky se všemi výrobci síťových řešení k datu 30. 9. 2010. Jedná se především o produkty společností Avaya (včetně Nortelu), HP - 3Com a Siemens.

RRC CZ se v rámci nové strategie zaměří pouze na automatickou identifikaci produktů, tedy  technologii čárových kódů a RFID (Auto ID). V této oblasti by nemělo dojít k žádným změnám oproti současnému stavu a partneři tak budou mít nadále k dispozici lokální Auto ID tým, včetně technické podpory.

Hlavním zaměřením společnosti RRC bude oblast Auto ID,  ve které jsme díky spolupráci s našimi stávajícími dodavateli Motorola (včetně H&N) a Zebra nejvýznamnějším VAD distributorem v této oblasti na trhu. Naším hlavním cílem je tuto pozici upevnit a rozšířit stávající nabídku o produkty dalších významných výrobců,“ uvedl Jan Kašpar, ředitel RRC CZ v oznámení partnerům.

Cyber25

RRC změní vedení

V souvislosti se změnami dojde k odchodu části zaměstnanců distributora. V týmu, který bude mít na starosti novou strategii, zůstává osm lidí. Podle informací ChannelWorldu dojde v následujících měsících pravděpodobně také ke změně ve vedení společnosti a její řízení přejde pod polskou pobočku. RRC bude také dále usilovat o rozšíření portfolia v oblasti nové specializace.

Společnost RRC CZ prošla ozdravnou kůrou již v loňském roce, kdy definitivně ukončila činnost divize broadline distribuce s názvem Difo. Více informací o aktuální nabídce RRC CZ získáte na webu distributora.

Zdroj: RRC CZ, ChannelWorld

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta