RRC redesignovalo web a e-shop

23. 4. 2013
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Autor: rrc.cz
Distribuční společnost RRC-CZ provedla redesign svých webových stránek a B2B e-shopu.

RRC-CZ sáhlo po jednoduchém designu, který je stejně jako logo společnosti vyveden ve světle modrých barvách.

Domovské stránce dominuje populární slider s bannery, které upozorňují na produktové novinky a promo akce. Ostatní novinky se pak vypisují do přehledného boxu níže. Další boxy odkazují na sekce řešení (sítě a identifikace), technické podpory a vstupu do e-shopu.

Do stejného designu, jako má firemní webová prezentace, byl přepracován i elektronický katalog.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta