Salesforce si připisuje úspěšný rok, tržby vzrostly o 25 %

7. 3. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Jan Prchal - Fotolia.com
Salesforce si po celý rok 2021 udržoval stabilní růst, v posledním čtvrtletí utržil 7,33 miliardy dolarů. Tržby za celý rok se vyšplhaly na bezmála 25 miliard.

Společnost Salesforce zveřejnila výsledky svého hospodaření za čtvrté čtvrtletí a celý fiskální rok 2022, který skončil 31. 1. 2022. Z nich vyplývá, že společnost v posledním kvartálu roku posílila o 26 % a utržila 7,33 miliardy dolarů.

Podobným tempem rostla i celý rok, tržby konkrétně vzrostly o 25 % na 26,49 miliardy dolarů. O drtivou většinu tržeb – 24,66 miliardy – se postarala předplatná a podpora, tedy hlavní byznys Salesforcu.

Společnost může těšit i to, že tržby z profesionálních služeb meziročně vyrostly dokonce o 44 % na 1,84 miliardy dolarů, i tak ale stále tvoří jen mizivou část celkového výsledku.

Máme za sebou další fenomenální čtvrtletí a celoroční finanční výsledky,“ uvedl k výsledkům Marc Benioff, předseda představenstva a spoluvýkonný ředitel společnosti Salesforce.

Benioff dodal, že vzhledem k tomu, že společnost i nadále zaznamenává vysokou poptávku ze strany zákazníků, zvyšuje výhled tržeb na fiskální rok 2023 na 32,1 miliardy dolarů na horní hranici rozpětí.

Zdroj: Salesforce

Čtěte dále

Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu