Samsung otevřel kontaktní centrum v Hradci Králové, funguje v nonstop režimu

18. 7. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Samsung
Pracovníci centra mají k dispozici kompletní produktovou nabídku značky Samsung, což usnadňuje asistenci při řešení problémů se zákazníkem. Zákazníci mohou operátory kontaktovat nonstop i přes aplikaci WhatsApp.

Společnost Samsung slavnostně otevřela nové kontaktní centrum v Hradci Králové, jehož rekonstrukce se vyšplhala na téměř 5 milionů Kč. Kompletní komunikaci se zákazníky značky v něm zajišťuje firma Conectart.

Moderně vybavené centrum mimo jiné disponuje prostorem, ve kterém mají operátoři k dispozici veškerou produktovou nabídku Samsung. Při řešení problémů se zákazníkem tak mohou mít fyzicky k dispozici stejný produkt.

Kontaktní centrum funguje v nonstop režimu. Neustálá podpora mobilních produktů je globální projekt, od něhož si slibujeme zvýšení zákaznické spokojenosti a neustálou dostupnost,“ komentuje Jan Procházka, head of service, Samsung Electronics Czech and Slovak.

Komunikace přes e-mail i WhatsApp

Společnost uvádí, že hradecké kontaktní centrum je jedním z prvních v rámci zastoupení Samsung v jednotlivých zemích, které kromě klasických kanálů jako telefon, e-mail, webchat poskytuje podporu i přes aplikaci WhatsApp.

Pracovníci jsou navíc schopní se po souhlasu zákazníka vzdáleně připojit na téměř všechna mobilní zařízení a TV. Kontaktní centrum má dle Samsungu velký ohlas, měsíčně zaznamenává bez výrazné marketingové podpory přes 400 interakcí.

Prémiový servis pro prémiová zařízení

V rámci nového kontaktního centra zajišťuje Conectart rovněž dedikované linky pro uživatele prémiových zařízení (Moje Galaxy, Moje QLED, Moje Samsung Domácnost). Poskytují rychlejší přístup a zároveň prémiový servis.

Channeltrends letní speciál

Máme tu i technického trenéra, který je celý den operátorům k dispozici pro řešení složitějších otázek. Průměrně hovor se zákazníkem kompletně vyřešíme do 6 minut, od systému 24/7 si slibujeme další zkrácení,“ uzavírá Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.  

Zdroj: Conectart

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %