Server Lenovo System x3950 X6 získal rekordní hodnocení v SAP SD benchmarku

13. 7. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Lenovo
Důkazem rozvoje serverů společnosti Lenovo jsou výsledky SAP SD benchmark testu, ve kterém server Lenovo System x3950 X6 zlomil dosavadní světový rekord a dosáhl o 28 % vyšších výsledků, než server předchozí generace.

Server Lenovo System x3950 X6 prokázal v SAP SD benchmarku zlepšení o 28 % oproti výsledkům serveru předchozí generace a zlomil tak světový rekord v tomto hodnocení. Testování se zúčastnil model v konfiguraci, která obsahovala osm procesorů Intel Xeon s využitím softwaru IBM DB2 10.1 a balíčkem vylepšení SAP pro SAP ERP aplikace typu 6.0.

Tato konfigurace serveru byla navržena s ohledem na maximální výkon vhodný pro chod podnikových aplikací a cloud, uvádí Lenovo.

Řešení X6 představuje výkonnou platformu pro aplikace SAP Business Suite, které jsou určená promárně pro firemní uživatele požadující spolehlivost a jednoduchou správu s možností flexibilního spuštění v operačních systémech Windows nebo Linux.

Výsledek benchmarku nás rozhodně potěšil. Dokazuje totiž, že serverová řešení Lenovo poskytují firemním uživatelům ten nejlepší dostupný výkon. V  inovacích serverů řady System x budeme pokračovat i do budoucna s cílem přinášet našim zákazníkům zařízení s mimořádným výkonem a škálovatelností,“ uvedl v oznámení Martin Moravec, 4P / Distribution Manager pro Českou a Slovenskou republiku.

Lenovo navíc přináší také čtyřsocketový model serveru System x3850 X6, který využívá procesory Intel Xeon E7 a přináší tak mimořádný výkon pro fungování aplikací SAP HANA.

Cyber25

Více informací o benchmark testu můžete najít na webu společnosti Lenovo.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky