Seznam.cz spouští službu, která ve výsledcích vyhledávání odkáže na zboží v e-shopech

16. 9. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Seznam.cz
Nová služba Produktové inzeráty, která byla právě uvedena do stádia betatestování, zobrazí přímo ve výsledcích vyhledávání na Seznamu odkazy na vyhledávané zboží v nabídce inzerujících e-shopů.

Server Seznam.cz spustil betatest nové služby s názvem Produktové inzeráty. Zatím omezené množství internetových obchodů může v rámci této služby inzerovat své produkty přímo ve výsledcích vyhledávání na Seznamu.

Nový typ inzerátů nasměruje potenciální zákazníky na nabídku daného produktu přímo na webových stránkách obchodu. E-shopy pro tyto účely mohly doposud využívat inzerci pomocí Skliku nebo Zboží.cz.

Seznam.cz uvádí, že Produktové inzeráty s sebou přinášejí rychlejší cestu vyhledávače přímo na stránky e-shopů, ale také zjednodušují inzerentům způsob, jak oslovit již rozhodnuté uživatele. Ti totiž obvykle hledají nejrychlejší cestu ke kýženému produktu, a proto jeho název vepisují rovnou do vyhledávacího pole.

Pro zadávání Produktových inzerátů budou inzerenti využívat svůj účet v Skliku, který si v nastavení propojí s účtem na Zboží.cz. Rozdíl oproti běžným kampaním v Skliku tkví v tom, že Produktové inzeráty nevyužívají cílení na klíčová slova. Relevance se totiž určuje automaticky na základě dotazů uživatelů.

Produktové inzeráty vždy zobrazí jen relevantní inzeráty e-shopů vycházející z aktuálních nabídek nahraných v databázi na Zboží.cz. Inzerujícím internetovým obchodům se tedy spolu s aktualizací jejich XML feedů na Zboží.cz současně budou aktualizovat i Produktové inzeráty.

Obrázek - Screenshot testovací podoby Produktových inzerátů

Cyber25

Zdroj: Seznam.cz

Čtěte dále

TD Synnex zpřístupní laboratoře Destination AI i partnerům z Česka
TD Synnex zpřístupní laboratoře Destination AI i partnerům z Česka
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Eset se připojuje k Europolu v boji proti mezinárodní kyberkriminalitě
Eset se připojuje k Europolu v boji proti mezinárodní kyberkriminalitě
OKsystem kupuje většinový podíl ve společnosti Sense4code
OKsystem kupuje většinový podíl ve společnosti Sense4code
Umělá inteligence urychluje a vylepšuje kyberútoky. Jak se bránit?
Umělá inteligence urychluje a vylepšuje kyberútoky. Jak se bránit?
Canalys: Mobilita v pohybu, dodávky tabletů i chromebooků rostou
Canalys: Mobilita v pohybu, dodávky tabletů i chromebooků rostou