Skupina eD system sjednocuje vedení, Petr Slouka nově řídí pobočky v ČR, SR i Polsku

12. 12. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: eD system Czech
Společnost eD system Czech má s platností od 1. 12. 2017 nového výkonného ředitele. Dosavadní ředitel nákupu Petr Slouka bude vzhledem k přechodu na nový model vedení řídit také slovenskou a polskou pobočku distributora.

Společnost eD system Czech oznámila, že její dozorčí rada jmenovala Petra Slouku do funkce výkonného ředitele a zároveň došlo k jeho zvolení do funkce předsedy představenstva. Jmenování je platné od 1. 12. 2017.

Společnosti skupiny eD system realizují transformaci na nový obchodní model, a to sjednocením firem eD system z Česka, Slovenska a Polska pod jedno vedení,“ vysvětlil Hynek Tyl, generální ředitel skupiny eD system

Petr Slouka je tak ze své funkce zodpovědný za obchodní výsledky a vedení společnosti eD system Czech, ale také sesterských firem eD system Slovakia a eD system Polska.

Slouka je veteránem skupiny eD system a působí v ní od jejího počátku. Začínal jako produktový manažer a postupně vystřídal několik vedoucích pozic.

Posledních pět let byl ředitelem nákupu v rámci eD system Czech. Na tuto pozici nyní bude muset distributor najít náhradu.

Zdroj: eD system Czech

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen