Skupina HP Tronic, vlastník sítě Datart, vloni mírně zvýšila tržby

12. 3. 2024
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Datart.cz
Tržby v roce 2023 stouply o 2,14 % na 25,9 miliardy korun.

Skupina HP Tronic, do jejíhož portfolia patří maloobchodní prodejce spotřební elektroniky Datart, oznámila, že v uplynulém roce navýšila tržby o 2,14 % na celkovou částku 25,9 miliardy korun. Celkem Datart v roce 2023 obsloužil téměř 24 milionů zákazníků.

„Pokles zájmu zákazníků a celkového objemu nákupů, se kterým se v minulém roce potýkal celý maloobchod, se výrazně projevil i v segmentu elektroniky. Zákazníci šetřili na zbytném zboží a nakupovali jen to, co skutečně potřebovali,“ shrnuje loňský rok Daniel Večeřa, generální ředitel skupiny HP Tronic.

„I v letošním roce pro nás byla velmi důležitá poslední třetina roku. Toto klíčové období nakonec přineslo rekordní prodeje z pohledu tržeb i prodaných kusů zboží. V prosinci dosáhla skupina HP Tronic dokonce nejvyšší měsíční hodnoty EBITDA a to přes 350 milionů korun,“ doplňuje Kamil Čejka, výkonný ředitel HP Tronic.

Channeltrends letní speciál

V roce 2023 Datart v České republice a na Slovensku obsloužil ve svých prodejnách téměř 24 milionů zákazníků. Ti měli největší zájem o velké elektrospotřebiče, mezi kterými volili zejména ty úsporné, dále lákaly mobilní telefony a jejich příslušenství nebo chytré hodinky.

Zdroj: Datart

Čtěte dále

Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Většina českých e-shopů je na marketplacech, ale spokojení s nimi nejsou
Většina českých e-shopů je na marketplacech, ale spokojení s nimi nejsou
Asbis CZ rozšiřuje nabídku, přidává odolné produkty Blackview
Asbis CZ rozšiřuje nabídku, přidává odolné produkty Blackview
ComSource spojuje síly s IdStory, zaměří se na správu identit a přístupů
ComSource spojuje síly s IdStory, zaměří se na správu identit a přístupů
Veronika Zachariášová bude šéfovat korporátní komunikaci a CSR v O2
Veronika Zachariášová bude šéfovat korporátní komunikaci a CSR v O2
Češi zanevírají na hotovost, 59 % nákupů v obchodech platí digitálně
Češi zanevírají na hotovost, 59 % nákupů v obchodech platí digitálně