Skupina Veracomp spustila nové weby

5. 1. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Veracomp.cz
Kromě základního webu distributor s přidanou hodnotou kompletně předělal i PartnerWeb a nové webové stránky spustil napříč celou skupinou Veracomp Group.

Veracomp nasadil moderní, responsivní design, zjednodušil strukturu a obsah a zlepšil orientaci a přehlednost svého webu.

Startujeme novou éru vizáže značky Veracomp, která je postavená na konzistentnosti a jasné rozpoznatelnosti značky. Součástí naší strategie je také projekt tonality značky a podpůrné partnerské programy, jako je například Bonusový program, v kterém si naši aktivní partneři mohou vybírat odměny, a to v několika kategoriích,“ uvedl v oznámení jednatel Veracompu Petr Janda.

Nové stránky vznikaly v dílně českého Veracompu. „Naučili jsme se pracovat s UX a copywritingem, hledali cesty, jak návštěvníkům používání webu maximálně zpříjemnit. Výsledkem jsou stránky, které běží na jednotné šabloně a ukazují naše vnímání pozice distributora i to, kam jako společnost míříme,“ dodává k projektu Jan Jiroušek z marketingového oddělení Veracompu.

České pobočce se podařilo prosadit změnu webu napříč celou Veracomp Group. „Nový web jsme vytvořili v souladu s aktuálními trendy a naší marketingovou strategií, která zahrnuje mimo jiné HR branding a nový styl komunikace.

Cyber25

Design je v nadčasovém retro stylu. Celý web je orientován na prezentaci našich aktivit tak, aby každý rychle pochopil, čím se zabýváme a co můžeme našim partnerům nabídnout,“ komentuje vzhled Lucie Stránská, také z marketingového oddělení Veracompu.

Zdroj: Veracomp

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen