Soitron se stal Avaya Platinum Partnerem

12. 12. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © apops - Fotolia.com
Soitron, systémový integrátor IT infrastruktury a dodavatel řešení kontaktních center získal jako jeden ze dvou nejproduktivnějších partnerů v ČR nejvyšší možné ocenění Avaya Platinum partner.

Ocenění Avaya Platinum Partner mohou získat pouze ověření partneři společnosti Avaya, kteří v českém regionu dosahují špičkové technologické úrovně, expertního vzdělání svých zaměstnanců, nadstandardních obchodních výsledků a vysoké kvality poskytovaných služeb, uvádí integrátor v oznámení.

Soitron dodává jako platinový partner řešení ze všech oblastí portfolia Avaya – kontaktních center, jednotných komunikací i videokonferenčních řešení zákazníkům ze všech vertikál trhu. 

Mezi referenční zákazníky, kterým Soitron dodal technologie Avaya, patří Raiffeisenbank, PPL CZ, Dalkia ČR a další.

Podle oznámení se Soitron netají ambicemi na zvýšení tržního podílu, rozšíření portfolia služeb v oblasti přenosu hlasu, videa a budování kontaktních center.

Channeltrends letní speciál

Soitron patří mezi naše nejvýznamnější obchodní partnery s neustále se zvětšující základnou kvalitních implementovaných projektů u zákazníků. Celý tým zaměstnanců vnímám jako špičkové odborníky na oblast sjednocené komunikace, kteří udávají směr a dokážou do reálné praxe uvést v život nové trendy ze zahraničí, uvedl ve zprávě generální ředitel Avaya pro CEE region, Dušan Lehotský.

Druhým platinum partnerem společnosti Avaya v ČR je Algotech. Soitron drží platinovou úroveň také na Slovensku.

Zdroj: Soitron, ChannelWorld

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu