Solitea se přejmenovala na Seyfor, chystá další expanzi

30. 11. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Seyfor
Ve světě chce Seyfor svými službami konkurovat i velkým globálním firmám.

Společnost Solitea oznámila, že se přejmenovala na Seyfor a pod novým názvem se chystá pokračovat s ambicí stát se předním evropským hráčem a konkurovat největším světovým IT společnostem.

Chceme být srozumitelní pro zákazníky na celém světě. Název Seyfor nás nebude limitovat na nových trzích tím, že by mohl být podobný názvu lokálních společností,“ vysvětluje Martin Cígler, generální ředitel Seyforu. 

Základem naší práce je pečlivě naslouchat. Bez toho bychom nemohli vyvíjet produkty a služby, které by si zákazníci koupili. Téma naslouchání je proto hlavním motivem nové identity a firemní kultury spolu se sloganem Just sey it, we are listening,“ dodává Daniel Šturm, marketingový ředitel Seyforu.

Samostatné značky v rámci skupiny budou pokračovat pod svým vlastním brandem. Co se však v průběhu příštího roku změní, je jejich vizuální identita. Drtivá většina značek se přiblíží novému vzhledu společnosti Seyfor.

Cyber25

Společnost dodává, že stávajících zákazníků se změna nijak nedotkne, jedná se pouze o nový název, který neprovází žádné změny v nabídce služeb, v managementu nebo majetkové struktuře.

Zdroj: Seyfor

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen