Speciální vydání ChannelWorldu: Vychází resellerův obchodní rádce

2. 2. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: ChannelWorld
Začínáme tím, co se sice ve školách většinou neučí, ale v obchodu to může rozhodovat o úspěchu a neúspěchu spolupráce.

Speciální lednové číslo Channelworldu ve svém obsahu, jak název napovídá, pokrývá především obchodní témata. Nečekejte tentokrát balíčky prodejních argumentů pro různé technologie ani produktové novinky. Nenajdete zde ani žádné dlouhá hloubání o prodeji ICT nebo jiné elektroniky.

Všechny články jsme od začátku připravovali tak, aby byly nejvýstižnější, a pokud možno jsme je doplňovali praktickými ukázkami.

V prvním čistě obchodně laděném speciálu jsme se zaměřili spíše na měkké dovednosti. Začínáme tím, co se sice ve školách většinou neučí, ale v obchodě to může rozhodovat o úspěchu a neúspěchu spolupráce.

Redakční obsah sestavený podle běžného obchodního cyklu pak doplňují články a rozhovory s výrobci a distributory, kteří věří, že jejich služby a produkty vám pomohou získat nové zákazníky a přinesou další příležitosti výdělku.

Cyber25 Early

Speciální vydání ke stažení zdarma v elektronické verzi

Obsah

  • 4. Novoroční předsevzetí
    Co můžete zkusit v novém roce dělat v obchodě jinak?
  • 6. Na co si dát pozor
    Když vyhledáváte nové zákazníky
  • 8. Skryté dveře k zákazníkovi
    Partnerský příspěvek
  • 9. V kůži presales konzultanta
    Partnerský příspěvek
  • 10. Dobrý den, ne, díky, nashle
    Jak zvýšit úspěšnost cold callingu
  • 12. Tůt, tůt, tůt
    Jak využít i toho, že se nedovoláte
  • 13. Z očí, v oči
    Seminář jako obchodní nástroj
  • 14. Akce, které vydělávají
    Partnerský příspěvek
  • 15. Otázka roku 2016
    Partnerský příspěvek
  • 16. Sliby chyby
    Jak splnit zákazníkova očekávání a stále na obchodu vydělat
  • 21. Jak podpořit regionální resellery
    Partnerský příspěvek
  • 22. Ne slevám zadarmo!
    Nestahujte cenu, když brod je ještě daleko
  • 25. O IT bez IT
    Partnerský příspěvek
  • 26. Neztraťte ho!
    Jak nepřijít o zákazníka ještě dřív, než uzavřete deal
  • 28. Oddanost nad zlato
    9 kroků k získání loajálních zákazníků
  • 30. Pomáháme rozumět logům
    Rozhovor: Filip Weber, CompuNet
  • 31. PaaS má mnoho podob
    Partnerský příspěvek

Zdroj: ChannelWorld

$NL$

Čtěte dále

Energie v pohybu: První společná akce ALSO a Huawei spojila technologie, udržitelnost a pohyb
Energie v pohybu: První společná akce ALSO a Huawei spojila technologie, udržitelnost a pohyb
René Pospíšil (IS4 security): Úspěšná dekáda Bitdefenderu
René Pospíšil (IS4 security): Úspěšná dekáda Bitdefenderu
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Anect začíná novou etapu, do vedení se staví Filip Winkelhofer
Anect začíná novou etapu, do vedení se staví Filip Winkelhofer
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících