SWS se pouští do elektromobility

10. 10. 2023
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: SWS
Distributor SWS představil vlastní značku elektrických skútrů a motorek ViaGo a má ambici stát se významným hráčem na lokálním trhu elektromobility. V nabídce má malé skútry pro jízdu bez řidičského průkazu, výkonné stroje s dojezdem přes 100 km i specializovaný model pro kurýry.

SWS pojala ViaGo jako domácí značku bezemisních vozidel nabízející komplexní služby od objednání přes záruční i pozáruční servis až po navazující péči o zákazníky. Samotný sortiment elektrických skútrů a motocyklů ViaGo byl sestaven na míru pro českého zákazníka a jeho potřeby.

Modely proto dominují v poměru vlastností, výkonu a pořizovací ceny,“ vysvětluje Marek Šťastný, unit manager společnosti SWS. „ViaGo nekonkuruje velkým motorkám se spalovacími motory, ale nabízí atraktivní styl odpovídající moderní době a trendům elektromobility. Naše plány v České republice podtrhuje i otevření první značkové prodejny ViaGo v Brně.“

Design, styl a praktičnost

Současné portfolio značky ViaGo zahrnuje devět atraktivních modelů, mezi kterými si vybere prakticky každý. Modely ViaGo Tokio a ViaGo Riga například díky rychlostnímu omezení na 25 km/h splňují zákonné podmínky pro jízdu bez řidičského průkazu a nutnosti registrace vozidla, takže jsou skvělou volbou pro studenty a uplatnění mohou najít také v bikesharingu.

Tříkolka ViaGo Falcon byla navržena s ohledem na osoby se sníženou schopností pohybu, pro které je vhodná i její futuristicky vyhlížející sestra ViaGo Berlin s výkyvnou přední nápravou zajišťující stabilitu a snadnou manipulaci. ViaGo Eagle je designová kuriozita v podobě chopperu a pro náročnější uživatele jsou připraveny moderní městské modely ViaGo Venice a ViaGo Roma a také ViaGo Bologna s kouzelným retro designem odkazujícím na klasické italské skútry.

Kromě typů zaměřených na koncové zákazníky pak portfolio obsahuje také model ViaGo Daily navržený speciálně pro využití v oblasti delivery služeb včetně rozvozu jídla. K tomuto účelu je vybavený tepelně izolovaným boxem s objemem 108 litrů a nabízí také možnost instalace druhé baterie, která zvýší jeho dojezd až na 130 km.

Kromě smyslu pro detail a design jsou motorky ViaGo vybaveny praktickými prvky i moderními technologiemi zaručujícími komfortní a bezproblémový provoz. Všechny modely využívají moderní lithiové baterie, které lze ve většině případů snadno vyjmout a odnést k nabití domů či do kanceláře, což významně zvyšuje praktické využití motocyklů ViaGo i ve srovnání s mnohými elektrokoly. Konstrukce většiny nabízených modelů zároveň umožňuje snadnou integraci boxu pro uložení zavazadel či přilby.

Zaměřeno na zákazníka

Před uvedením na trh připravila SWS kompletní strategii značky, která staví zákazníka na první místo. „Přestože samotná výroba probíhá v Asii, všechny služby od sestavení produktů po servisní zázemí značky zajišťujeme vlastními silami s využitím sítě našich lokálních partnerů. Každý objednaný motocykl je před dodáním sestaven, zkontrolován a detailně nastaven v odborném moto servisu Daemons Moto Custom. Zákazník obdrží paletu, ze které motorku sundá, a může ihned vyrazit na cesty,“ dodává Marek Šťastný.

Všechny modely značky ViaGo jsou dostupné skladem a jejich cenové rozpětí se pohybuje od 34 900 do 94 900 korun s bezplatným doručením po České republice. Více informací o jednotlivých modelech najdete na stránkách ViaGo.cz.

Zdroj: SWS

Čtěte dále

Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu